Talán regisztráció

 

 

 

 

 

 

 

Regisztráció

Egészséges husibunda?

 

Isteni finom, különbséget nem találsz a sima liszttel készült, megszokott változathoz képest - de legalább bűntudat nélkül tálalhatod és eheted.

Hozzávalók – a szükséges mennyiségben:

  • tojás
  • pici só
  • zabpehely – lisztté őrölve (ezt magad is elkészítheted sima, a nagy áruházak alsó polcain figyelő zabpehelyből. Szemmagasságban ugyanis ugyanazt találod, csak 3x drágábban)
  • olaj a sütéshez (a kókuszolaj egészségesebb, de nem feltéten kötelező)

Elkészítés:

  1. a szükséges tojásmennyiséghez adj annyi zabpehyelisztet, hogy  sűrű palacsintatészta-szerű masszát kapj.
  2. a masszába mártsd a kiválasztott és kedvedre előkészített (kockázott, klopfolt, csíkokra vágott, stb) húst, majd tedd azonnal forró olajba.
  3. Süsd meg és kész smiley

Tálald friss salátával, hogy az evések utáni kajakóma helyett megmaradjon a  szuper lendület ;-)!

 

 

Baba Direct

Kapcsolat